VOOR 23:00 BESTELD, VANDAAG VERZONDEN

FAQ

Algemeen

Is de webshop van Gooda betrouwbaar?

Wij hebben een lange termijn visie waardoor we niet gefocust zijn op snel geld verdienen, maar juist op het leveren van waarde aan onze klanten. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het tevreden zijn met relatief lage winstmarges, kunnen we producten verkopen voor een relatief lage prijs.

Hoe kan ik contact opnemen met Gooda?

Je kan een bericht sturen naar info@gooda.nl en onze klantenservice staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden als het gaat om een vraag over jouw bestelling!

Waarom kan ik Gooda niet telefonisch bereiken?

Om een telefonische klantenservice te hebben, hebben we vast personeel, een kantoor, telefoons en vaste uren nodig. Zonder al deze vaste kosten kunnen wij scherpere prijzen bieden, en met onze klantenservice via e-mail kunnen wij je net zo goed en snel helpen!

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?

Wij adviseren je om contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@gooda.nl Vergeet niet om je ordernummer te vermelden in het bericht. Wij doen altijd ons best om alle klachten naar volle tevredenheid op te lossen.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Het plaatsen van een bestelling bij ons is heel eenvoudig. Klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar jouw winkelwagen. Klik op 'Ik ga bestellen', vul je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, Bancontact, Belfius, KBC/CBC of Creditcard. Het is momenteel niet mogelijk om per telefoon of e-mail te bestellen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra de bestelling verzonden is kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Neem contact met ons op via ons contactformulier. Wel kan je de bestelling in orginele staat retourneren. Wij zullen het geld dan zo snel mogelijk terugstorten op de rekening van herkomst.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Hieronder vind je de 5 betaalmethoden die wij momenteel ondersteunen.

- iDeal

- Bancontact

- Belfius

- KBC/CBC

- Creditcard
- MasterCard/VISA

Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

Is het betrouwbaar?

Natuurlijk is het dat! Alle bestellingen op Gooda.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webwinkelaanbieder Shopify en Mollie. En alle betalingen op Gooda lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.

Wat zijn de kosten voor een betaling?

De betaling is gratis. Gooda neemt deze kosten voor zich.

Fun fact: Over iDeal betalingen betalen wij de minste transactiekosten.

Verzending en bezorging

Hoeveel betaal ik voor verzending?

Als je vandaag vóór 23.59 uur bestelt, wordt je pakketje gratis thuisbezorgd.

Wat is de levertijd?

De gemiddelde levertijd is 7 tot 15 dagen. Informatie over je levering ontvang je per mail.

Waar vind ik mijn track & trace?

Op de volgende pagina kan je jouw bestelling volgen. Wij versturen ook een mail met track & trace code.

Retourneren

Kan ik retourneren?

Wij streven er altijd naar dat onze klanten tevreden zijn met onze producten. Als u een bestelling wilt retourneren, helpen wij u graag verder. Producten kunnen binnen 14 werkdagen na ontvangst worden geretourneerd. Stuur ons gewoon een e-mail en wij nemen u mee door het proces.

Na ontvangst van de retourzending. Het zal zo snel mogelijk worden verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert, betaal je zelf de retourkosten. Retourneert u de hele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. U kunt het beste direct een retourverzoek doen door contact met ons op te nemen. Mail ons even, dan sturen wij u een retourformulier toe.

Uw aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en naar volle tevredenheid opgelost!

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst van de retourzending, zal deze zo spoedig mogelijk worden verwerkt. Als u uw geld van ons terug ontvangt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 5 werkdagen.

Retourneert u de gehele bestelling? Dan ontvangt u het totale aankoopbedrag van ons terug. Het is afhankelijk van de snelheid van uw bank wanneer het geld op uw rekening staat. Wij houden u altijd op de hoogte van de terugbetaling.